سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیت الله علم الهدی: لیست های متعدد در اصولگرایان لطمه جبران ناپذ

یکشنبه 90/11/23, 1:34 عصر




آیت الله علم الهدی: لیست های متعدد در اصولگرایان لطمه جبران ناپذیر دارد
خبرگزاری فارس: اصولگرایان باید با یک لیست در انتخابات شرکت کنند
اصولگرایان باید با یک لیست در انتخابات شرکت کنند

عضو خبرگان رهبری با تاکید براینکه اصولگرایان باید با یک لیست در انتخابات شرکت کنند، گفت: ارائه لیست های متعدد، لطمه ای جبران ناپذیر بر وحدت حداکثری اصولگرایان است. آنچه ملت ایران را در شرایط حساس و بحرانی یاری کرده است، وحدت، وحدت و وحدت بوده است.

 
ادامه مطلب...

برچسب ها : اخبار روز,




ادامه مطلب...

بایدهاونبایدهای انتخابات آتی در گفتگو با استادمیرباقری

یکشنبه 90/11/23, 1:27 عصر



- بسم الله الرحمن الرحیم. نخستین بحثی که در باب انتخابات قابل تأمل است، ضرورت مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در شرایط فعلی است.

هم به لحاظ شرایط بین المللی شرایط  ویژه ای وجود دارد و هم به لحاظ شرایط منطقه ای و حوادثی که در دنیای اسلام می گذرد و هم به لحاظ مسائل داخلی. گرچه 

همیشه در انتخابات حساسی  ت هایی وجود داشته است که مشارکت مردم از عناصر آن بوده است ولی مسائلی که با آن مواجهیم از هر سه نظر مسائل ویژه ای هستند:

به لحاظ بین المللی؛ شرایط فشار سخت دشمن و به تعبیری شرایط جنگ احزاب و امثال اینهاست. دشمنان در برخورد با تمدن اسلامی به مرحله ای رسیده اند که همه جانبه جنگ را ادامه می دهند؛ چون نقطه کانونی پیشرفت تمدن اسلامی در جهان که به عنوان مرکز انقلاب اسلامی شناخته می شود را مرکز بیداری اسلامی و بیداری جهانی می دانند و طبیعتا با تمام وجود برای مهار انقلاب اسلامی در نقطه کانونی آن برنامه ریزی می کنند. بنابراین شرایط جهانی شرایط بسیار حساسی است و اگر نظام جهانی احساس کند که حضور مردم و پشتوانه های مردمی نظام تضعیف شده است این فشارها شدت پیدا می کنند و ممکن است در تصمیم گیری دشمن در نوع مواجهه با انقلاب اسلامی اثر جدی بگذارد، بنابراین اقتضا می کند که در این شرایط یک انتخابات باشکوه داشته باشیم.

ادامه مطلب...

برچسب ها : اخبار روز,




ادامه مطلب...