سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سخن رهبر شیعیان مدینه درباره رهبری

شنبه 90/7/30, 2:46 عصر



رهبر شیعیان مدینه:
سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران راهگشای متفکران استخبرگزاری فارس: سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران راهگشای متفکران است

خبرگزاری فارس: رهبر شیعیان مدینه با اشاره به اینکه بیانات شیوای رهبر انقلاب اسلامی ایران راهگشای تمام متفکران، اندیشمندان و علمای جهان است، گفت: ملت ایران باید به وجود چنین شخصیتی ببالد.

 

شیخ کاظم‌العمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: ایشان با گفتار بلیغ و روشنگرانه خود راه درست و روشن را پیش پا می‌گذارند.
وی با بیان اینکه نگاه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران بسیار جامع و دوراندیشانه است، تصریح کرد: ملت ایران از وجود چنین شخصیتی باید به خود ببالد.
رهبر شیعیان مدینه به برگزاری همایش بیداری اسلامی در چند هفته گذشته در تهران اشاره کرد و اظهار داشت: در این کنگره بین‌المللی آیت‌الله خامنه‌ای با سخنان گرم و دلنشین خود رهنمود بسیار مناسب و خوبی را به جهان اسلام برای ادامه حرکت‌های بیدارگونه خود ارائه کردند.
وی سطح این همایش را بسیار بالا برشمرد و عنوان کرد: سخنرانی با شکوه رهبر انقلاب اسلامی و همچنین رئیس جمهور ایران سطح برگزاری این کنگره بین‌المللی را دو چندان کرده بود.
العمری تأکید کرد: دنیای اسلام با توجه به سخنان دلسوزانه رهبر مسلمین جهان در این سمینار دید بسیار خوبی را نسبت به ایران پیدا کرده است.
وی ایرانیان را ارادتمند به اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت دانست و متذکر شد: در هیچ زمانی چنین نگاهی نسبت به ایران با این اقتدار و شکوه وجود نداشته است.
رهبر شیعیان مدینه اعلام کرد: برگزاری این همایش فرصت خوبی برای تعمیق این گونه نگاه‌ها شد.
وی با اشاره به شهادت برهان‌الدین ربانی فعال مصلح و اندیشمند افغانی پس از برگزاری سمینار بیداری اسلامی بیان داشت: رهپویان واقعی راه حق در برابر این گونه حرکت‌های ددمنشانه سر تعظیم فرود نمی‌آورند.
العمری با تهنیت و تبریک به خانواده شهید برهان‌الدین ربانی خاطرنشان کرد: مردم اهل صحبت خدا آماده شهادت بوده و از این امر نمی‌ترسند.
وی شهادت را راهی به سوی پیروزی ذکر کرد و یادآور شد: خداوند به صالحان درگاهش وعده به این امر داده است.
رهبر شیعیان مدینه با بیان اینکه دشمنان اسلام از برگزاری چنین همایش‌های بیدار گونه‌ای کاملاً در هراسند، بیان داشت: برای همین ترس دست به چنین ترورها و وحشیگری‌ها می‌زنند.
وی تأکید کرد: با این حال چنین حرکاتی منجر به حرکت خیل عظیم مردم به سمت اسلام ناب محمدی(ص) می‌شود.






» مطلب بعدی : اعلام لیست نهایی جبه پایداری توسط لنکرانی


ادامه مطلب...