سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جزئیات دیدار 2 نماینده جبهه متحد اصولگرایان با آیت الله مصباح یز

شنبه 90/7/30, 2:49 عصر



حجت الاسلام حسین جلالی در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد:
خبرگزاری فارس: جزئیات دیدار 2 نماینده جبهه متحد اصولگرایان با آیت الله مصباح‌یزدی

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی درباره دیدار دونماینده جبهه متحد اصولگرایان با وی گفت: ایشان خودشان را سرباز رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانند و بر همین اساس می‌گویند که به عنوان یک سرباز نمی‌توانند لیدر هیچ جریان و جبهه ای باشند.

 

 

حجت‌الاسلام حسین جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ‌گفت: آیت‌الله مصباح در جلسه با دو تن از نمایندگان کمیته 7+8، به این دو نماینده گفتند شما با کسانی که قرابت فکری ندارید، می‌نشیند و هم‌فکری می‌کنید و آنها را متقاعد می‌کنید چرا با دوستانتان در جبهه پایداری که قرابت فکری به شما دارند نمی‌نشینید و با آنها هم‌اندیشی نمی‌کنید.

وی همچنین گفت که علامه مصباح یزدی به این دو نماینده کمیته 8+7توصیه کرده است که با اعضای جبهه پایداری جلسات بیشتری داشته باشند.

رئیس دفتر علامه مصباح یزدی در پایان گفت: آیت‌الله مصباح یزدی به جبهه پایداری مشورت می‌دهند و بارها اعلام کرده‌اند که از این جبهه حمایت‌ می‌کنند.

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی خودشان را سرباز رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانند و بر همین اساس می‌گویند که به عنوان یک سرباز نمی‌توانند لیدر هیچ جریان و جبهه باشند، اظهار داشت: مواضع و اظهارات آیت‌الله مصباح یزدی تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی‌ ایشان منتشر می‌شود.

وی افزود: علامه مصباح یزدی خود را عمار رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانند و از همه جریان‌های سیاسی می‌خواهند که به تکلیف خود عمل کرده و سعی کنند با پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی به تقویت و کارآمدی نظام بیافزایند.






» مطلب بعدی : اعلام لیست نهایی جبه پایداری توسط لنکرانی


ادامه مطلب...