سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفرقه اصولگرایان باعث سردرگمی مردم میشود

شنبه 90/7/30, 5:9 عصر



تفرقه اصولگرایان باعث سردرگمی مردم می‌شود
اگر مجلس و دولت ساز دیگری بزنند و تفکراتشان با تفکر امام و رهبری سازگاری نداشته باشند، نمی‌توانند حاکمیت دینی را پشتیبانی کنند/ اگر اصولگرایان با هم حرکت کنند اعتماد بالایی برای مردم خواهد داشت و امید بخش خواهد بود.


 

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر درون اصولگرایان تفرقه ایجاد شود مردم دچار سردرگمی می‌شوند و آرا تجزیه می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه حکومت ما حکومت دینی با رویکرد مردم سالاری و دموکراتیک است، تاکید کرد: حکومت باید حکومت دینی باشد و گفتمان نماینده مجلس، دولت و استانداران باید گفتمان امام و رهبری باشد، در صورتی این حکومت دینی است که قوای سه گانه بتوانند همراهی لازم را با رهبری داشته باشند.
وی ادامه داد: اگر مجلس و دولت ساز دیگری بزنند و تفکراتشان با تفکر امام و رهبری سازگاری نداشته باشند، نمی‌توانند حاکمیت دینی را پشتیبانی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه مردم در شاکله نظام نقش موثری دارند، تصریح کرد: مردم در شکل گیری قوا نیز نقش مهمی داشته و دارند، نقش مردم در شکل گیری مجلس مورد نظر امام بسیار موثر است، یعنی مردم باید فکر کنند که مجلس مورد نظر امام چه شاخصهایی باید داشته باشد، شاخصهایی امام این است که چه نماینده‌ای می‌تواند گفتمان امام و رهبری را پیاده کند.
وی تاکید کرد: مردم برای انتخاب نماینده مجلس دو راه دارند یا باید خودشان به طور مستقیم افراد را بشناسند یا از افراد و احزاب معتمد اطلاعات بگیرند.
نماینده ولی فقیه در سپاه، همچنین با بیان اینکه اصولگرایان ظرفیتی دارند و مجموعه‌ای در کشور هستند، گفت: اگر اصولگرایان با هم حرکت کنند اعتماد بالایی برای مردم خواهد داشت و امید بخش خواهد بود، اما اگر داخل اصولگرایان تفرقه ایجاد شود مردم دچار سردرگمی می‌شوند که آرا تجزیه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، وحدت اصولگرایان را یک نکته استراتژیک دانست و ابراز داشت: این وحدت همواره مدنظر امام و رهبری بوده است، دیندارانی که معتقد به ولایت فقیه هستند باید با هم ائتلاف کنند تا بتوانند نقش خود را در مجلس تراز امام انجام دهند


برچسب ها : اخبار روز,



» مطلب بعدی : اعلام لیست نهایی جبه پایداری توسط لنکرانی


ادامه مطلب...